Z4 M E85

Polyuretanové silentbloky pro Audi Z4 M E85

Z4 M E85

Z4 M Coupe / Roadster byl představen v roce 2006 a je poháněn přímým šestiválcovým motorem S54 sdíleným s E46 M3. S54 byl také na seznamu 10 nejlepších motorů skupiny Ward na roky 2001 až 2004.

Silentbloky STRONGFLEX pro BMW Z4 M E85

Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou proje...

Z4 M Coupe / Roadster byl představen v roce 2006 a je poháněn přímým šestiválcovým motorem S54 sdíleným s E46 M3. S54 byl také na seznamu 10 nejlepších motorů skupiny Ward na roky 2001 až 2004.

Silentbloky STRONGFLEX pro BMW Z4 M E85

Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

Silentbloky POWERFLEX na BMW Z4 M E85

Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na BMW Z4 M E85 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

Zobrazit
Zobrazeno 1 – 30 z 30 položek
Zobrazeno 1 – 30 z 30 položek

Z4 M Coupe / Roadster byl představen v roce 2006 a je poháněn přímým šestiválcovým motorem S54 sdíleným s E46 M3. S54 byl také na seznamu 10 nejlepších motorů skupiny Ward na roky 2001 až 2004.

Silentbloky STRONGFLEX pro BMW Z4 M E85

Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.