Focus

Polyuretanové silentbloky pro Ford Focus

Podkategorie

  • Focus MK I 98-05

    Ford Focus 1. generace je malý hatchback vyráběný od roku 1998 do roko 2004. Jako jeden z mála hatchbacků měl Focus vzadu více-prvkovou nápravu. Dostpné zážehové motory byly 1,4 1,6 1,8 2,0 a vznětový motor 1.8 TDCI.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Ford Focus MK I 98-05

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Ford Focus MK I 98-05

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Ford Focus MK I 98-05 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Focus MK I 98-05 ST&RS

    Kromě klasických modelů byl Focus RS nabízen i ve verzi ST a RS. Verze ST měla atmosférický 2,0 benzínový motor s výkonem 170 koní, model RS měl 2.0 přeplňovaný turbem o výkonu 215 koní. Motor měl 5-stupňovou převodovku Ford se samosvorným diferenciálem Quaife.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Ford Focus MK I 98-05 ST&RS

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Ford Focus MK I 98-05 ST&RS

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Ford Focus MK I 98-05 ST&RS doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Focus MK II 05-10

    Druhá generace Fordu Focus byla představena v Paříži v roce 2004. Kromě třídveřové a pětidveřové verze, byl Focus dostupný jako kombík, sedan i cabrio. V roce 2008 byl představen facelift, který měl jiné přední světla, nárazník i kapotu, nová byla i automatická převodovka "powershift" a také 2.0 TDCI dieselový motor.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Ford Focus MK II 05-10

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Ford Focus MK II 05-10

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Ford Focus MK II 05-10 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Focus MK II 05-10 ST&RS

    Honda Accord silentbloky

    Honda Accord silentbloky

    Druhá generace Focusu přinesla opět i vrcholové verze ST a RS. Oba modelu měli pod kapotou 2,5 pětiválec s 225 resp. 305 koňmi. Verze RS měla výrazně rozšířené blatníky, aerodynamický předek a zadní křídlo jako odkaz na úspěšný rally speciál Focus WRC.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Ford Focus MK II 05-10 ST&RS

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Ford Focus MK II 05-10 ST&RS

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Ford Focus MK II 05-10 ST&RS doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Focus MK III 10-

    Nejnovější generace Fordu Focus byla představena na autosalonu Detroitu. Automobil bude vyráběn jako 4-dveřový sedan a 5-dveřový hatchback. Novinkou byly nové přeplňované zážehové motory 1,6 SCTi a 2,0 SCTi kategorie EcoBoost.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Focus Mk III 10-

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Focus Mk III 10-

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Focus Mk III 10- doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Focus MK III 10- ST

    Začátkem léta 2012 (UK) / koncem roku 2012 v USA společnost Ford nabídla nový hot hatch Focus Focus ST, který se poprvé objevil na autosalonu v Paříži v roce 2010 a poté na autosalonu ve Frankfurtu v roce 2011, kdy byly oznámeny další podrobnosti, včetně dostupnost verze kombi (kombi) pro evropské trhy a možnost verze sportovního sedanu pro trhy severní Ameriky

    Silentbloky STRONGFLEX pro Focus Mk Iii 10 St

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Focus Mk Iii 10 St

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Focus Mk Iii 10 St doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Focus MK III 16- RS

    Na ženevském autosalonu v roce 2015 byl představen MKIII Ford Focus RS s turbo motorem o objemu 2,3 ​​litru. V Focus RS samotný motor produkuje 350 koní (355 PS; 261 kW) při 6000 ot./min. A 350 lb (ft (475 N) m) při točivém momentu 3200 ot./min.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Focus Mk Iii 10 Rs

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Focus Mk Iii 10 Rs

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Focus Mk Iii 10 Rs doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

Polyuretánové silentbloky STRONGFLEX pre Ford Focus


Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.

 Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Ford Focus spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Ford Focus v niekoľkých vlastnostiach:

Najdôležitejšie vlastnosti produktu:

  • vysoká flexibilita v celom spektre stlačenia
  • výborná odolnosť voči dynamickému zaťaženiu
  • vysoká odolnosť voči abrázií
  • široký rozsah pracovnej teploty
  • vysoká odolnosť voči prasklinám a trhlinám
  • odolnosť voči mazivám, soli, rozpúšťadlám a rôznym typom prírodných podmienok

    Spoločnosť neustále vyvýja nové produkty, ak ste nenašli čo ste hľadali kontaktujte nás prosím