Žádné produkty
Nakup ještě za 3 000Kč a poštovné budeš mít ZDARMA!
Nakup ještě za 3 000Kč a poštovné budeš mít ZDARMA!
Podkategorie
Silentbloky na Hondu CRX
Silentbloky na Hondu CRX
V roce 1984 Honda představila nová malý hatchback CRX. Auto bylo jen dvoudveřové, jeho váha se hýbala v rozmezí 760 až 860kg. Nejvýkonnější motor D16A1 produkoval 137 koní.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Honda CRX 84-87 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
Honda CRX del sol silentbloky
Druhá generace Hondy CRX používala průlomové více-prvkové nápravy z modelu Civic. Pod kapotu se dostal i motor B16A1 s výkonem 160 koní. Výroba skončila v roce 1991.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Honda CRX 88-91 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
Honda CRX del sol silentbloky
Honda CRX del sol silentbloky
Poslední generací modelu CRX byla verze del Sol postavená na platformě Civic 5. generace. Verze del Sol představovala dvoumístný roadster s karosérií Targa. Kromě motorů D15 D16 byla dostupná i verze B16A2 / A3 s výkonem 162 koní.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Honda CRX del Sol 92-97 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Honda CRX spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Honda CRX v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: