Žádné produkty
Nakup ještě za 3 000Kč a poštovné budeš mít ZDARMA!
Nakup ještě za 3 000Kč a poštovné budeš mít ZDARMA!
Podkategorie
V roce 1979 se představila třetí generace, ve které se v roce 1980 objevil první dieselový motor. V roce 1981 byl vyroben už pětimilióntý kus. Třetí generace byla také první, u které se objevil pohon všech kol. Byly také Představení varianty Caravelle (1983) pro přepravu osob a Multivan komfortně vybavená Jako osobní automobil.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Vw T25 T3 79-92 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
V roce 1990 se objevila Čtvrtá generace Transporteru. Motor se poprvé přestěhoval dopředu a poháněl přední kola.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Vw T4 90-03 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
Od roku 2003 se předává Pátá generace, která se pyšní titulem "Van of the year 2004" předává se ai v obytné verzím pod označením California. V roce 2009 prošla faceliftem. V Americe se odevzdává nový Transporter pod názvem microbus v retro stylu.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Vw T5 03-15 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
T6, stále založen na platformě 7H / 7J T5, Přišel s širokou škálou revizím a aktualizacím, Včetně zcela nového rozložením přístrojové desky (ve dvou verzích, standardní a "pohodlné"). Přední část před čelním sklem byla úplně nová spolu s kosmetickými úpravami zadních dveří / zadních dveří a zadních světel.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Vw T6 15 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Volkswagen Transporter spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Volkswagen Transporter v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: