Toyota

Polyuretanové silentbloky pro Toyota

Podkategorie

  • Celica
  • Land Cruiser 96-02

    Toyota Land Cruiser J9 přišla do výroby v roce 1996. V niekotrých zemích se používal název Prado. Dostupný byl 3,4 benzínový motor a 3,0 dieselový motor.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Toyota Land Cruiser 96-02

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Toyota Land Cruiser 96-02

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Toyota Land Cruiser 96-02 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • GT86

    Toyota 86 je sportovní vůz, uvedený na trh v roce 2012. 2-dveřové kupé s motorem vpředu a zadním náhonem je velmi oblíbené u fanoušků sportovní jízdy. Toyota GT86 se dělala jako dvojče spolu se Subaru BRZ

    Silentbloky STRONGFLEX pro Toyota GT86

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Toyota GT86

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Toyota GT86 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Soarer 91-00
    Audi A3 predné silentblokyAudi A3 zadne silentbloky

    Toyota Soarer Z30 přišla na trh v roce 1991. Generace Z30 také byla jednou z prvních automobilů, která používala autonavigaci GPS přes kompaktní disk. Výroba byla ukončena v roce 2000.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Toyota Soarer 91-00

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Toyota Soarer 91-00

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Toyota Soarer 91-00 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • MR2 ZZW30 99-07

    Třetí generace Toyoty MR2 měla tři rozdílné názvy podle země, kde se prodávala, Toyota MR-S v Japonsku, Toyota MR2 Spyder v USA a jako Toyota MR2 Roadster v Evropě. Mnozí tvrdí, že její design byl inspirován automobilem Porsche Boxster. Tato generace byla dostupná s jediným motorem, a to hliníkovým řadovým čtyřválcem 1ZZ-FED o objemu 1794 cm³

    Silentbloky STRONGFLEX pro Toyota Mr2 Zzw30 99-07

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Toyota Mr2 Zzw30 99-07

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Toyota Mr2 Zzw30 99-07 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Chaser
  • RAV 4 06-13

    Vyrábí se od roku 2006. Z nabídky zmizela krátká třídveřová varianta. Design byl zmodernizován. U vozidel bez pohonu všech kol je rezerva umístěna pod podlahou zavazadlového prostory. Od května 2008 se kromě Japonska vyrábí ai v Ontariu v Kanadě. V roce 2009 prošla drobným faceliftem. Výrazná modernizacím proběhl v roce 2010, kdy byl kompletně změněn vzhled a přestal být Nabízený verzím s pohonem jedné nápravy

    Silentbloky STRONGFLEX pro Toyota Rav 4 06-13

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Toyota Rav 4 06-13

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Toyota Rav 4 06-13 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • MR2 SW20 89-99

    V roce 1989 podstoupila Toyota MR2 kompletní přetvořením. Nový model byl Větší a tazs o 160 až 180 kilogramů oproti svému předchůdce. Design karoserie se stal zaoblenější a aerodynamičtější a podobný s automobily Ferrari 348 a Ferrari F355, Díky Comu dostala přezdívku "Ferrari pro chudé".

    Silentbloky STRONGFLEX pro Mr2 Sw20 89-99

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Mr2 Sw20 89-99

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Mr2 Sw20 89-99 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Altezza 99-05

    Toyota Altezza se vyráběla Mezi lety 1995 a 2005. Jedná se o dvojčata Lexusu GS 2. předávali se pouze na Japonskem trhu.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Toyota Altezza

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Toyota Altezza

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Toyota Altezza doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Supra

Polyuretánové silentbloky STRONGFLEX pre Toyota


Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.

 Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Toyota spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Toyota v niekoľkých vlastnostiach:

Najdôležitejšie vlastnosti produktu:

  • vysoká flexibilita v celom spektre stlačenia
  • výborná odolnosť voči dynamickému zaťaženiu
  • vysoká odolnosť voči abrázií
  • široký rozsah pracovnej teploty
  • vysoká odolnosť voči prasklinám a trhlinám
  • odolnosť voči mazivám, soli, rozpúšťadlám a rôznym typom prírodných podmienok

    Spoločnosť neustále vyvýja nové produkty, ak ste nenašli čo ste hľadali kontaktujte nás prosím