Žádné produkty
Nakup ještě za 3 000Kč a poštovné budeš mít ZDARMA!
Nakup ještě za 3 000Kč a poštovné budeš mít ZDARMA!
Podkategorie
Honda Civic 4.generacie EC ED EE EF silentbloky
Honda Civic 4.generacie EC ED EE EF silentbloky
Honda Civic třetí generace byl vyráběn od roku 1983 do roku 1987. Kromě karoserie hatchback byla dostupná také verze sedan a kombi. Auto získalo v roce 1983 ocenění auto roku v Japonsku.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Honda Civic III 84-87 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
Honda Civic 5 generácie EG EH EJ silentbloky
Honda Civic 4. generace došla na trh v roce 1988. Auto mělo unikátní dvoj-ramenový přední nápravu a více-prvkovou zadní nápravu, což bylo absolutně průlomové řešení. V nejvýkonnější verzí se představil poprvé systém VTEC kde motor B16A1 dosahoval výkon 160koní.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Honda Civic IV 88-91 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
Honda Civic 6 generácie EJ EK EM1 silentbloky
Civic 5. generace se objevil poprvé v Japonsku v roce 1991. Oproti předchůdci byl větší a aerodynamičtější. Kromě motorv série D (D13 D15 D16) pod kapotou objevila i nejsilnější verze B16A2 (EG) s výkonem 160 koní.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Honda Civic V 91-95 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
Honda Civic 6 generacie MA MB MC silentbloky
Honda Civic 6 generacie MA MB MC silentbloky
Civic 6.generácie byl představen v roce 1995 jako třídveřový hatchback, čtyřdveřový sedan a dvoudveřové coupé (EJ, EK). V roce 1995 dostalo auto zajisté ocenní nejlepší auto v Japonsku. V Japonsku byla vrcholová verze Type-R s motorem B16B, který měl 185 koní a do EU se nedovážel.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Honda Civic VI 95-00 JAPAN doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
Honda Civic 7 generácie EP EU EV EM ES silentbloky
Honda Civic 7 generácie EP EU EV EM ES silentbloky
V Evropě byla dostupná i verze MA / MB tzv. Aerodec ve verzí sedan a kombi. Vlajkovou lodí byl motor B18C4 1.8 Vti s výkonem 164 koní. Tento model měl v sérií i samosvorný diferenciál Torsen.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Honda Civic VI 95-00 UK doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
Civic desáté generace je založen na zcela nové kompaktní globální platformě Honda. Desátá generace modelu Civic se vyznačuje novým designem vnější strany vzadu, přičemž zadní sloupek C proudí do zadních dveří. Přední část vozu má nový chromovanou design křídla, ktery téct přes vrchní část světlometů.
Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.
Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Honda Civic X 16 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.
Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org
Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.
Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Honda Civic spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Honda Civic v niekoľkých vlastnostiach:
Najdôležitejšie vlastnosti produktu: