Fiat

Polyuretanové silentbloky pro Fiat

Podkategorie

  • 124 Spider 16-xx

    Na základě čtvrté generace Mazda MX-5 Miata roadster a vyrobené spolu s MX-5 v závodě Maziro Hirošima 124 Sdílet své platformu, mechaniku, interiér a horní mechanismus s MX-5 - rozličnosti začíná motorem FCA, který byl zkonstruován a vyroben s přeplňovaným motorem Multiair, jedinečná vyladěným tlumiče nárazově, jedinečným vnějším designem a mírně zvýšenou delka a přepravní kapacitu nad MX-5.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat 124 Spider 16-

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat 124 Spider 16-

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat 124 Spider 16- doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 125p 1300/1500

    Fiat 125p bylo auto vyráběné mezi lety 1967 až 1991. Jeho přezdívka byla i polský Fiat. Originál Fiat 125 ma světla hranaté, naproti tomu Fiat 125p má světla kulaté.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat 125p 1300-1500

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat 125p 1300-1500

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat 125p 1300-1500 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 126p 72-99

    Fiat 126p se vyráběl v letech 1972-2000. Polski Fiat 126p byl vyráběn v Polsku od roku 1973 až do roku 2000. Pod licencí se vyráběl i jako FSM a také Zastava v Jugoslávii.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat 126p 72-99

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat 126p 72-99

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat 126p 72-99 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 500 57-75

    Fiat 500, označovaný ai Jak Nuova 500, je malý osobní automobil vyráběný italskou automobilkou Fiat Mezi lety 1957 až 1975. Nástupce úspěšného modelu Fiat 500 Topolino se stal Díky svým módním zaobleným tvarem, malým rozměrům a nízké ceně jedním z Nejúspěšnější lidových vozidel. Za 18 let produkce sjelo z výrobních pásů přes 3 500 000 exemplářů a dokázalo tak doslova postavit velkou část Itálie

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat 500 57-75

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat 500 57-75

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat 500 57-75 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 500 (07-18)

    Fiat, který byl poprvé představen v květnu 2006, představil zcela nový čtyřmístný třídveřová model hatchback 500 v březnu 2007 - padesát let po představení prvního modelu Fiat 500. Design modelu Fiat 500 z roku 2007 vychází z Koncepce Fiat Trepiùno z roku 2004. Nový model se vyznačuje výrazným retro stylem - podle vzoru Volkswagen New Beetle a BMW MINI - jako moderní interpretacím originálního modelu Fiat 500 s motorem Dante Giacosa z roku 1957.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat 500 07-18

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat 500 07-18

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat 500 07-18 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 600 55-69

    Fiat 600 je malý osobní automobil, který produkovala italská automobilová společnost Fiat v LETECH 1955 až 1969. Je 3,22 m dlouhý, Dvoudveřová, na svou dobu hospodárném automobil So Styra strunovými sedadly. Motor je umístěn vzadu za zadní nápravou, typ Tudor.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat 600 55-69

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat 600 55-69

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat 600 55-69 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 850 64-73

    Fiat 850 je italský osobní automobil, typový odvodnění od Fiatu 600. Model 850 byl stále Dvoudveřová, s motorem vzadu a měl mnohé mechanické prvky modelu 600. Měl však NOVOU prostornější karoserii a nový 4-válcový vodou chlazený motor o objemu 843 cm³.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat 850 64-73

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat 850 64-73

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat 850 64-73 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 1100 1200 57-60

    Fiat 1100 je vůz nižší střední třídy (segment C) vyráběný od roku 1953 do roku 1969 italskou automobilkou Fiat. Jednalo se o zcela novou náhradu za Fiat 1100 E, který vycházel z předválečného modelu Fiat 508 C Balilla 1100.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat 1100 1200 57-60

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat 1100 1200 57-60

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat 1100 1200 57-60 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Barchetta 95-05

    Fiat Barchetta je malý roadster vyráběn od roku 1995 do roku 2005. Název "barchetta" znamená italsky loď. Dostupný byl s motorem 1,8, který měl výkon 129 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Barchetta 95-05

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Barchetta 95-05

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Barchetta 95-05 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Brava 95-01

    Fiat baravami byl vyráběn v letech 1995 až 2001. Bravo je 3 dveřový hatchback a Brava 5 dveřový hatchback. Vrcholová verze HGT měla pod kapotou 5 válec s výkonem 155 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Brava 95-01

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Brava 95-01

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Brava 95-01 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Bravo 95-01

    Fiat baravami byl vyráběn v letech 1995 až 2001. Bravo je 3 dveřový hatchback a Brava 5 dveřový hatchback. Vrcholová verze HGT měla pod kapotou 5 válec s výkonem 155 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Bravo 95-01

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Bravo 95-01

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Bravo 95-01 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Bravo 07-14

    Fiat Bravo je automobil nižší střední třídy italské automobilky Fiat. Poprvé byl představen v italském Římě v roce 2007 a později na Ženevském autosalonu. Ve výrobním programu nahradil model Stilo.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Bravo 07-14

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Bravo 07-14

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Bravo 07-14 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Cinquecento 91-98

    Fiat Cinquecento představuje malé městské vozidlo vyráběné od roku 1991 do roku 1998. V roce 1998 byl nahrazen Fiatem Seicento. Dostupný byl s motory 0,7, 0,9 a 1,1.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Cinquecento 91-98

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Cinquecento 91-98

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Cinquecento 91-98 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Coupe 93-00

    Fiat Coupé byl vyráběn mezi lety 1993 až 2000. Vozidlo má nezapomenutelné hranaté tvary. Vrcholová verze 2,0 20V Turbo s řadovým 5 válcem měla 220 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Coupe 93-00

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Coupe 93-00

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Coupe 93-00 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Croma 05-11

    Fiat Croma druhé generace přišel na trh v roce 2005. Pět místný kombík sdílel komponenty s Opel Vectra a Saab 9-3. Croma měla ve standardu ABS a v EuroNCAP získala 5 hvězdiček.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Croma 05-11

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Croma 05-11

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Croma 05-11 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Ducato 06-11

    Fiat Ducato představuje oblíbenou dodávku od italské značky. Ducato sdílí díly s Citroen Jumper a Peugeot Boxer. Výroba byla ukončena v roce 2011.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Ducato 06-11

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Ducato 06-11

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Ducato 06-11 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Fiorino (Qubo) 07-

    Fiat Fiorino je malé italské užitkové auto. Třetí generace se vyrábí od roku 2007 až do dnes. Auto sdílí platformu s Citroenem Nemo a Peugeot Bipper

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Fiorino (Qubo) 07-

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Fiorino (Qubo) 07-

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Fiorino (Qubo) 07- doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Linea 07-

    Fiat Linea patří do série kompaktních sedanů. Tento model byl vyráběn od roku 2007 do roku 2016 v Turecku. Kromě klasických Fiat motorů Fire a MultiJet se v roce 2010 připojil agregát E.torQ na ethanol.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Linea 07-

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Linea 07-

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Linea 07- doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Marea

    Fiat Marea vyráběný v letech 1996 až 2002. Byl dostupný ve dvou verzích: Marea a Marea Weekend. Následovník modelu Marea se stal Fiat Stilo Multiwagon.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Marea

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Marea

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Marea doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Punto
  • Seicento 98-08

    Fiat Seicento generace 187 byl představen jako následovník Cinquecento v roce 1998. Kromě dvou benzínových motorů byl dostupný i jeden elektrický. V testech EuroNCAP dostalo Seicento jen 1.5 hvězdičky což bylo v té době nejhorší výsledek

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Seicento 98-08

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Seicento 98-08

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Seicento 98-08 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Scudo 95-07

    Vyráběl se Mezi lety 1995 až 2007. modernizována byl v roce 2004. Technicky ai vzhledově je shodné s automobilu Fiat Scudo a Citroën Jumpy v první generacím. K dispozici byla spousta variant modelu, například furgon (tzn. Skříňová dodávka), Prodloužený furgon Nebo verzím pro přepravu osob.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Scudo 95-07

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Scudo 95-07

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Scudo 95-07 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Stilo 01-10

    Fiat Stilo je vůz nižší střední třídy, který v LETECH 2001 až 2010 vyráběla italská automobilka Fiat. Vyráběl se v karosářských verzích 3 a 5-dveřový hatchback a 5-dveřové kombi (Multiwagon). 3 a 5dveřové verzím nahradily v roce 2001 modely Fiat Bravo / Brava a v roce 2002 následovala verze Multiwagon.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Stilo 01-10

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Stilo 01-10

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Stilo 01-10 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Tipo 88-95

    IAT Tipo je hatchback nižší střední třídy, který v letech 1988 až 1995 vyrávala automobilka Fiat. V roce 1993 prošel modernizací (byla změněna přední část, zlepšila se antikorozní ochrana a bezpečnost). Výroba Fiatu Tipo byla v Itálii ukončena v roce 1995.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Tipo 88-95

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Tipo 88-95

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Tipo 88-95 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Uno 83-02

    Fiat Uno je malý automobil, který byl uveden na trh v roce 1983. Kromě benzinových motorů 1,0 1,1 1,4 1,5 byly dostupné i dieslové agregáty 1,4D 1,7D a 1,9D. Výroba se ukončila v roce 1995.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Fiat Uno 83-02

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Fiat Uno 83-02

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Fiat Uno 83-02 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

Polyuretánové silentbloky STRONGFLEX pre Fiat


Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.

 Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Fiat spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Fiat v niekoľkých vlastnostiach:

Najdôležitejšie vlastnosti produktu:

  • vysoká flexibilita v celom spektre stlačenia
  • výborná odolnosť voči dynamickému zaťaženiu
  • vysoká odolnosť voči abrázií
  • široký rozsah pracovnej teploty
  • vysoká odolnosť voči prasklinám a trhlinám
  • odolnosť voči mazivám, soli, rozpúšťadlám a rôznym typom prírodných podmienok

    Spoločnosť neustále vyvýja nové produkty, ak ste nenašli čo ste hľadali kontaktujte nás prosím