Alfa Romeo

Polyuretanové silentbloky pro Alfa Romeo

Podkategorie

  • 75

    Alfa Romeo 75 se dostala do výroby v roce 1985 jako následovník verze Giulietta. Název 75 značí oslavu 75 výročí značky Alfa Romeo. Výroba tohoto modelu byla ukončena v roce 1992.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo 75

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté .Červené su tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků. Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky powerflex pro Alfa Romeo 75

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. Standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě, v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky powerflex pro Alfa Romeo 75doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 145 94-00
    alfa romeo 145 silentbloky

    Alfa Romeo 145 přišlo na trh v roce 1994. Verze 145 představovala třídveřovou variantu. Verze 146 byla pětidveřová varianta.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo 145

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 145

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 145 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 146 95-00
    alfa romeo 145 silentbloky

    Alfa Romeo 145 přišlo na trh v roce 1994. Verze 145 představovala třídveřovou variantu. Verze 146 byla pětidveřová varianta.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo 146

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 146

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 146 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 147 00-09
    Alfa 147 silentblokyalfa 147 silentbloky zadne

    Alfa Romeo 147 byla představena v roce 2000 na autosalonu v italském Turíně. Model nahrazuje předchozí verze 145 a 146, také dostal vyznamenání auto roku 2001. fanoušek nejvíce zůstala v paměti verze GTA, která skrývala pod kapotou V6 motor o objemu 3.2 litru a výkonu 250 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo 147

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 147

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 147 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 155 92-98
       

    Alfa Romeo 155 přišlo do výroby v roce 1992. Vyrobeno bylo 192618 kusů. Výroba byla ukončena v roce 1998.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo 155

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 155

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 155 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 156 97-06
     alfa 166 zadne silentbloky

    Alfa Romeo 156 s objevila poprvé na Frankfurtském autosalonu v roce 1997 jako následovník modelů 155 a 156. Dělala se jako sedan i combi, též s předním pohonem, ale i s pohonem 4x4. V roce 2003 došlo omlazení designu v podobě faceliftu a v roce 2005 byl prodej ukončen.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo 156 97-06

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 156 97-06

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 156 97-06 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 159 05-11
       

    Alfa Romeo 159 se dostala do výroby v roce 2004 jako následovník modelu 156. V roce 2006 se umístila jako třetí v anketě evropské auto roku.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo 159

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 159

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 159 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 164 (87-98)

    Alfa Romeo 164 je automobil vyšší střední třídy vyráběný v letech 1987 až 1997 italskou automobilkou Alfa Romeo. Model 164 byl představen na autosalonu ve Frankfurtu. Automobil byl součástí projektu Tipo 4, v jehož rámci koncern Fiat společně se Saabem vyvinul podvozkovou platformu pro automobil vyšší střední třídy s pohonem všech kol.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo 164 87-98

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 164 87-98

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 164 87-98 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 166 98-07
    Alfa 147 silentblokyalfa 147 silentbloky zadne

    Alfa Romeo 166 představovala sportovněji limuzínu vyšší střední třídy. Do výroby se dostala v roce 1998, s 2 litrovým motorem Twin Spark a třemi motory V6, kde nejvýkonnější varianta nabízí výkon 166kW. Oblíbenou verzí byl vznětový 2.4 litrový 4 válec se vstřikováním Common rail a výkonu 150 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo 166 98-07

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 166 98-07

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo 166 98-07 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Affeta Giulietta GTV (72-87)

    Alfa Romeo Giulietta (Tipo 116, italský typ 116) je malý výkonný auto automobil, který vyrábí italská automobilka Alfa Romeo v letech 1977 až 1985. Automobil byl uveden na trh v listopadu 1977, přičemž jeho název byl původní. Giulietta z let 1954 až 1965, byl to nový design založený na podvozku Alfa Romeo Alfetta (včetně jeho zadní převodovky).

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo Affeta Giulietta Gtv 72-87

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo Affeta Giulietta Gtv 72-87

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo Affeta Giulietta Gtv 72-87 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Brera 05-10

    Alfa Romeo Brera je sportovní vůz, který v letech 2005-2010 vyráběla italská automobilka. Bylo vyrobeno pouze 12 488 kusů verze Spider a 21 786 kusů verze Brera. Nejvýkonnější motor 3,2 V6 měl 260 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Rome Brera 05-10

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Rome Brera 05-10

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Rome Brera 05-10 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Giulietta 10-

    Alfa Romeo Giulietta (2010: Typ 940) je automobil nižší střední třídy vyráběný italskou automobilkou Alfa Romeo. Výroba modelu Giulietta byla započata koncem roku 2009 a poprvé byla představena na březnovém autosalonu v Ženevě v roce 2010.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo Giulietta 10

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo Giulietta 10

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo Giulietta 10 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • GT 03-10

    Neviete sa zorientovať? kliknutím na jednotlivé silentbloky na obrázku sa dostanete ku konkrétnemu produktu

    Alfa Romeon GT představuje 2 místní kupé postavené na platformě 147 a 156. Auto designované legendárním Bertonem se vyrábělo v do roku 2003 do roku 2010. Nejvýkonnější verze používala 6 válcový motor uložený do V, její obsah byl 3.2 litru a výkon činil 240 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo GT 03-10

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo GT 03-10

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo GT 03-10 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • GTV & Spider 95-05
    Honda Integra DC5 predné silentblokyHonda Civic 7 EP zadne silentblokyHonda Integra DC5 zadne silentbloky

    Honda Integra DC5 silentbloky

    Honda Integra DC5 predné silentblokyHonda Civic 7 EP zadne silentblokyHonda Integra DC5 zadne silentbloky

    Honda Integra DC5 silentbloky

    Alfa Romeo GTV Spider přišli do výroby v roce 1993 až do roku 2004. GTV je coupé 2 + 2 a Spider představuje dvoj místní roadster. Vrcholová verze 3,2 V6 měla výkon 240 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo Gtv Spider 95-05

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo Gtv Spider 95-05

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo Gtv Spider 95-05 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Mito 08-
    Audi 50 predné silentblokyAudi 50 predné silentbloky

    Alfa Romeo Mito představuje 3-dveřový hatchback postavený no podvozku Fiatu Grande Punto. Název Mito zahrnuje zkratku dvou velkých italských měst, kde v prvním (v Miláně) byl nadizajnovaný, ve druhém (Turín) byl vyroben. Nejvýkonnější motor 1.4 nabízel výkon 170 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo Mito 08-

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo Mito 08-

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo Mito 08- doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Spider 05-10
       

    Roadster verze Spider byla vyráběna v letech 2006 až 2010. Obě verze byly vyráběny designérskou firmou Pininfarina. Bylo vyrobeno pouze 12 488 kusů verze Spider a 21 786 kusů verze Brera.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Alfa Romeo Spider 05-10

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo Spider 05-10

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Alfa Romeo Spider 05-10 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

Polyuretánové silentbloky STRONGFLEX pre Alfa Romeo


Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.

 Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Alfa Romeo spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Alfa Romeo v niekoľkých vlastnostiach:

Najdôležitejšie vlastnosti produktu:

  • vysoká flexibilita v celom spektre stlačenia
  • výborná odolnosť voči dynamickému zaťaženiu
  • vysoká odolnosť voči abrázií
  • široký rozsah pracovnej teploty
  • vysoká odolnosť voči prasklinám a trhlinám
  • odolnosť voči mazivám, soli, rozpúšťadlám a rôznym typom prírodných podmienok

    Spoločnosť neustále vyvýja nové produkty, ak ste nenašli čo ste hľadali kontaktujte nás prosím