Renault

Polyuretanové silentbloky pro Renault

Podkategorie

  • Clio
  • Kangoo I

    Renault Kangoo představuje malé užitkové vozidlo. Prvni generace Renault Kangoo se dělala od roku 1997 až do roku 2007. Nejoblíbenější varianta je verze 1,5 dci s výkonem od 57 až po 88 koní.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Renault Kangoo I

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Renault Kangoo I

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Renault Kangoo I doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Master II 97-10

    Renault Master druhé generace byl vyroben v letech 1997 až 2013. Je postaven na platformě Opel Movano a Nissan Interstar. Pod kapotou se nacházely motory Nissan a Renault od 2,2 do 3,0.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Renault Master II 97-10

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Renault Master II 97-10

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Renault Master II 97-10 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 19

    Renault 19 se začal vyrábět v roce 1988. Dostupné byly různé karosářské verze - hatchback, kabriolet, sedan. V nabídce se i přes očekáváním neobjevila varianta kombi.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Renault 19

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Renault 19

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Renault 19 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Thalia I

    Renault Thalia je postaven na podvozku Renault Clio. Stejně z mladšího bratra přebral i motory 1,2 1,4 1,6 a 1,5 Dci. Výroba první generace byla ukončena v roce 2008.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Renault Thalia

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Renault Thalia

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Renault Thalia doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Modus 04-12

    Renault Modus je mini MPV, které navrhla a vyrábí francouzská společnost Renault. Je to novější než Clio a postavená na stejné platformě a většina z motorové části pochází z poslední verze Clia. Stejná platforma je použita iv modelu Nissan Micra a Nissan Note.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Renault Modus 04-12

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Renault Modus 04-12

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Renault Modus 04-12 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Megane
  • Fluence 09-16

    Renault Fluence je model osobního automobilu nižší střední třídy, který vyrábí francouzská automobilka Renault od roku 2009. Je založen na vozidle Renault Mégane III a následovník modelu Renault Mégane II.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Renault Fluence 09-16

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Renault Fluence 09-16

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Renault Fluence 09-16 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 5

    Renault 5 byl malý automobil, který v letech 1972-1996 vyráběla ve dvou verzích francouzská automobilka Renault. Nahradil Renault 4 a jeho nástupcem je Renault Clio.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Renault 5

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Renault 5

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Renault 5 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Scenic
  • Twingo II 07-14

    Také automobil Renault Twingo druhé generace navrhl stejně jako vůz první generace hlavní návrhář automobilky Patrick le Quément. Automobil byl veřejnosti představen v roce 2006 na pařížském autosalonu Mondial de l'Automobile. Je postaven na podvozku vozu Renault Clio Mark II, se zvýšeným důrazem na bezpečnost cestujících.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Renault Twingo II 07-14

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Renault Twingo II 07-14

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Renault Twingo II 07-14 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Kangoo II

    Jako každé vozidlo, tak aj Renault Kangoo podlehl modernizacím a od roku 2002 se do nabídky dostaly modely s novými motorizacím. Motor 1,2 se dočkal osmi ventilů navíc a dnes se Produkujte verzím 1.2 16V s výkonem 75 k, Dále pak 1.6 16 V s 95 k, 1.9 dTi s turbodmychadlem a přímým vstřikování nafty do válce a pozdní 1.5 dCi s přímým vysokotlakým výstřik common rail doplněn turbodmychadlem a vykazuje výkon 65 kW.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Renault Kangoo Ii

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Renault Kangoo Ii

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Renault Kangoo Ii doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • Laguna I

    Vyrábí se začala v roce 1994, kdy nahradila tehdejší modelovou řadu Renault 21, která se vyráběla od roku 1986. Nejprve se vyráběla pouze ve verzím hatchback, verze kombi přišla na trh v roce 1995. Výroba modelu Laguna znamenala pro automobilku Renault velký krok vpřed v oblasti kvality a spolehlivosti, což byla často diskutované téma při ho starších modelech.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Renault Laguna I

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Renault Laguna I

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Renault Laguna I doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 21 86-94

    Renault 21 je automobil střední třídy, který vyráběla francouzská automobilka Renault v LETECH 1986-1994. Předávali se ai v Severní Americe přes American Motors Jak Renault Medallion a Eagle Medallion. Renault 21 začal vyrábí v roce 1986 Jak Následovník Velmi úspěšného modelu Renault 18.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Renault 21 86-94

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Renault 21 86-94

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Renault 21 86-94 doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

  • 5 GT Turbo

    Renault 5 byl malý automobil, který v LETECH 1972-1996 vyráběla ve dvou verzích francouzská automobilka Renault. Nejsportovnějším modelem byl typ GT Turbo, který dosahoval výkon 85 kW. Po náběhu výroby první generace Clia pokračovala ještě několik let Souběžná výroba.

    Silentbloky STRONGFLEX pro Renault 5 Gt Turbo

    Silentbloky STRONFLEX jsou vyráběny ve dvou variantách červené a žluté . Červené jsou tvrdosti 80 Sha a jsou projektovány jako náhrada oem silentbloků.Žluté jsou tvrdosti 90 Sha a jejich využití je převážně v motorsportu nebo pro zákazníky, který preferují jízdní vlastnosti před komfortem. Některé silelentbloky jsou však pouze ve žlutém variantě, v případě kde by bylo červené řešení měkčí než OEM.

    Silentbloky POWERFLEX na Renault 5 Gt Turbo

    Polyuretávnové silentbloky PowerFlex jsou vyráběny ve více variantách a tvrdostech. standardně jsou vyráběny v tvrdosti 80 Sha a fialové barvě,v případě motorových silentbloků jsou 'o' něco měkčí, naopak black verze je nejtvrdší ze všech v našem portfoliu - 95 Sha. Silentbloky POWERFLEX na Renault 5 Gt Turbo doplňují portfolio silentbloků Strongflex, čímž víme pokrýt téměř každé vozidlo na našem trhu.

    Některé popisy vozidel jsou www.wikipedia.org

Polyuretánové silentbloky STRONGFLEX pre Renault


Spoločnosť STRONGFLEX už viac ako 10 rokov vyrába podvozkové diely ako pre nákladné, tak aj osobné automobily.

 Polyuretánové zloženie silentblokov STRONGFLEX pre Renault spája najlepšie vlastnosti tohto materiálu a je plnohodnotnou náhradou široko používaných gumených silentblokov. Takéto silentbloky prekonávajú tradičné gumené silentbloky pre Renault v niekoľkých vlastnostiach:

Najdôležitejšie vlastnosti produktu:

  • vysoká flexibilita v celom spektre stlačenia
  • výborná odolnosť voči dynamickému zaťaženiu
  • vysoká odolnosť voči abrázií
  • široký rozsah pracovnej teploty
  • vysoká odolnosť voči prasklinám a trhlinám
  • odolnosť voči mazivám, soli, rozpúšťadlám a rôznym typom prírodných podmienok

    Spoločnosť neustále vyvýja nové produkty, ak ste nenašli čo ste hľadali kontaktujte nás prosím